Linia fabularna L.A. Noire przenosi nas w lata 40-te ubiegłego wieku, w perfekcyjnie odwzorowane Los Angeles tamtych lat - jako gracze wcielamy się w postać Cole'a Phelpsa, młodego detektywa wydziału zabójstw, który przydzielony został do rozwiązania sprawy tajemniczych morderstw.
Jak sugeruje już sam tytuł gra czerpie garściami z konwencji (zarówno pod względem scenariusza jak i formy) popularnych w latach 40-tych i 50-tych filmów noir, podzielając tym samym podobny styl wizualny oraz tematy przewodnie takie jak przestępstwa, seks, odpowiedzialność moralna, etc. Silne nawiązanie do klimatu ówczesnych produkcji wyrażane jest przez twórców również poprzez oszczędną, korzystającą z niewielu odcieni kolorystykę L.A. Noire.
Pierwsze informacje na temat gry pojawiły się już w lutym 2004 roku - właśnie wtedyBrendan McNamara, prezes Team Bondi, w wywiadzie udzielonym Kristen Reed wspomniał, że projekt całkowicie finansowany jest przez Amerykański oddział Sony Computer Entertainment. Dopiero w 2008 roku długoletnia ekskluzywna umowa została zmieniona, a wydanie samej gry planowane jest również na konsolę Xbox 360.
Proces deweloperski L.A. Noire trwa już 6 lat i wszystko wskazuje na to, że premiera gry nie odbędzie się zbyt szybko - liczba informacji na temat tytułu nadal jest znikoma (mimo obszernego reportażu na łamach Game Infomer), a deweloperzy robią wszystko, by projekt był skończony wtedy, gdy osiągną swój zamierzony cel - zrobić perfekcyjną grę typu sandbox.
---
Autorem artykułu jest egocentryk
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz